عفونت در دیالیز عقل چیست و چگونه به آن برخورد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عفونت در دیالیز عقل چیست و چگونه به آن برخورد

عفونت در دیالیز چه دلیلی و نحوه برخورد آن است؟ مشخص شده است که شرایط را طولانی دیالیز دچار عوارض جانبی بسیاری از باعث و عفونت یکی از آنهایی که مشترک، که به نظر می رسد نه یک مشکل بزرگ است اما ممکن است عوارض بیشتری را القا کند. بنابراین درمان عفونت در دیالیز برای کنترل این بیماری بسیار مهم است.

دلیل عفونت در دیالیز چیست؟

PD یک روش درمان در منزل است. هر سه نوع دیالیز صفاقی سرپایی دیالیز صفاقی مداوم (CAPD)، به طور مداوم دیالیز صفاقی-سعی به کمک (CCPD) و NIPD نیاز یک لوله لاستیکی کوچک به نام کاتتر. کاتتر، مانند، نی لوله نرم است که هر دو در داخل و خارج از بدن قرار اجازه می دهد تا راه حل دیالیز به داخل و خارج از حفره شکم. مبادلات (روند پر کردن، در خانه و تخلیه محلول دیالیز) باید به دقت انجام شود چرا که خطر ابتلا به عفونت در خارج از بدن وجود دارد

چگونه به مقابله با عفونت بعد از دیالیز رخ داده است؟

پس از بیمار کردم عفونت جدی آنها نیاز به توقف دیالیز، در غیر این صورت است که بخش های بیشتری آلوده می کند. بنابراین بهترین راه برای کنترل آن است را انتخاب کنید آنتی بیوتیک که بسیار آسان است برای ترکیب با پروتئین با سمیت کمی کلیوی. پس از دیالیز، شما همچنین باید برخی از آنتی بیوتیک می کند به طب خود را اضافه کنید، اگر لازم است، کاهش بار دیالیز.

در یک کلام، دیالیز درمان نجات بخش است. با این حال، با هر دو دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز، همپای زمانی که بیمار ممکن است عوارض جانبی از درمان وجود دارد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه به بالا دیالیز پرداخت، در صورت امکان شما می توانید برخی درمان های جایگزین که می تواند کمک بهتر و بدون دیالیز زنده شما را.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید به ما پیام بگذارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: